Exsell
Bij een nieuwe naam, hoort ook een nieuwe huisstijl.
Exsell houdt zich bezig met Data Driven Sales. Na vier jaar binnen het netwerk van RedFoxBlue geopereerd te hebben, gingen ze in zich april 2018 opsplitsen, waardoor er twee mooie bedrijven zijn ontstaan : RedFoxBlue en Exsell
Nu was het zaak om door middel van een nieuwe visuele identiteit en huisstijl de eenheid en nieuwe uitstraling van het nieuwe bedrijf te realiseren.
HUISSTIJL
Wij hebben gezorgd voor de ontwikkeling en implementatie van een huisstijl voor Exsell.
We ontwierpen een tijdloos, modern en onderscheidend logo.
Ook de bijbehorende briefpapier, enveloppen, schrijfblokken en sjablonen voor PowerPoint hebben we ontworpen.
ICONEN
Daarnaast hebben we verschillende iconen ontworpen, 20 in totaal. Deze zijn helemaal op maat gemaakt in de stijl van Exsell.
Exsell
Bij een nieuwe naam, hoort ook een nieuwe huisstijl.
Exsell houdt zich bezig met Data Driven Sales. Na vier jaar binnen het netwerk van RedFoxBlue geopereerd te hebben, gingen ze in zich april 2018 opsplitsen, waardoor er twee mooie bedrijven zijn ontstaan : RedFoxBlue en Exsell
Nu was het zaak om door middel van een nieuwe visuele identiteit en huisstijl de eenheid en nieuwe uitstraling van het nieuwe bedrijf te realiseren.
HUISSTIJL
Wij hebben gezorgd voor de ontwikkeling en implementatie van een huisstijl voor Exsell.
We ontwierpen een tijdloos, modern en onderscheidend logo.
Ook de bijbehorende briefpapier, enveloppen, schrijfblokken en sjablonen voor PowerPoint hebben we ontworpen.
ICONEN
Daarnaast hebben we verschillende iconen ontworpen, 20 in totaal. Deze zijn helemaal op maat gemaakt in de stijl van Exsell.