Praktijk Balanced

Uw Praktijk voor contextuele therapie

Praktijk Balanced heeft kort geleden een eigen praktijk geopend in Waalwijk.
Een praktijk voor contextuele therapie en coaching/begeleiding, tevens worden er
trainingen gegeven in een eigen dojo.
Voor een aantal mensen waren ze vindbaar via mond tot mond reclame.

De vraag:

Graag zou ik een website laten maken zodat ik ook vindbaar ben op het web.

Ook is er nog geen logo of huisstijl, maar we gebruiken wel als beeldmerk een afbeelding van een levensboom.
Voor de huisstijl en logo wil ik graag deze levensboom terug zien en de kleuren groen / camel /zwart spreken mij aan, deze komen ook terug in de praktijk.

De uitwerking:

We zijn begonnen met het ontwerpen van de logo en huisstijl
Een huisstijl is essentieel voor de identiteit en uitstraling. Het bedrijfslogo is het eerste wat de klant ziet.

Deze nieuwe huisstijl hebben we doorgevoerd in het ontwerp van de website, door gebruik te maken van de kleuren in het logo en het lettertype. Als accentkleur hebben we voor de kleur groen gekozen.

De website geeft een overzicht van de diensten weer, maar legt ook duidelijk uit wat contextuele therapie is en voor wie het bedoeld is, een online visitekaartje. Maar dit is niet het einddoel van de website. Door het geven van informatie willen we dat de bezoeker enthousiast raakt en contact opneemt met Praktijk Balanced.

De website kan in de toekomst heel makkelijk uitgebreid worden, als de behoefte ontstaat om deze uit te breiden qua functionaliteit of capaciteit.
Een goede basis is hierbij belangrijk

Voor elke ondernemer is het belangrijk om online actief te zijn. Helemaal als startende ondernemer kan het internet het verschil maken.

Praktijk Balanced

Uw Praktijk voor contextuele therapie

Praktijk Balanced heeft kort geleden een eigen praktijk geopend in Waalwijk.
Een praktijk voor contextuele therapie en coaching/begeleiding, tevens worden er
trainingen gegeven in een eigen dojo.
Voor een aantal mensen waren ze vindbaar via mond tot mond reclame.

De vraag:

Graag zou ik een website laten maken zodat ik ook vindbaar ben op het web.

Ook is er nog geen logo of huisstijl, maar we gebruiken wel als beeldmerk een afbeelding van een levensboom.
Voor de huisstijl en logo wil ik graag deze levensboom terug zien en de kleuren groen / camel /zwart spreken mij aan, deze komen ook terug in de praktijk.

De uitwerking:

We zijn begonnen met het ontwerpen van de logo en huisstijl
Een huisstijl is essentieel voor de identiteit en uitstraling. Het bedrijfslogo is het eerste wat de klant ziet.

Deze nieuwe huisstijl hebben we doorgevoerd in het ontwerp van de website, door gebruik te maken van de kleuren in het logo en het lettertype. Als accentkleur hebben we voor de kleur groen gekozen.

De website geeft een overzicht van de diensten weer, maar legt ook duidelijk uit wat contextuele therapie is en voor wie het bedoeld is, een online visitekaartje. Maar dit is niet het einddoel van de website. Door het geven van informatie willen we dat de bezoeker enthousiast raakt en contact opneemt met Praktijk Balanced.

De website kan in de toekomst heel makkelijk uitgebreid worden, als de behoefte ontstaat om deze uit te breiden qua functionaliteit of capaciteit.
Een goede basis is hierbij belangrijk

Voor elke ondernemer is het belangrijk om online actief te zijn. Helemaal als startende ondernemer kan het internet het verschil maken.